newyearsdress


Gekås ullared är en gosig affär. Jag har hatkärlek till det här stället också. Det är mysigt att se alla hispiga tanter köra rally med deras stora kundvagnar i hopp om att nappa den sista knallrosa blusen för 69.90 kronor, samtidigt som det är väldigt mycket inte mysigt att se det här också. Jag gillar att handla billigt fast vad jag inte inser fören jag kommit hem oftast är att allt jag handlat är skit. Förutom den här gången! Visst, jag kom hem med mycket skit men hittade också lite utav vad jag skulle vilja kalla en pärla. PÅ GEKÅS! Det kan faktiskt vara så att min nyårsklänning i år gått på endast 179 ynka korvören, det kallar jag kap. Men det vet jag inte än, förmodligen hinner jag ångra mig flera gånger om. I år ska jag dessutom åka skidor över nyår så jag kanske kör på den lite exklusivare varianten, termobrallor. Men, here it is peops!






Kommentarer
Postat av: god

damn, your hot

2009-11-30 @ 22:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0