nattuggla


Nu när jag ändå är pigg såhär dags kan jag berätta om min händelserika dag. Som nu visar sig inte är så händelserik som ni kankse hoppats på. Jag vaknade nämligen halv fyra. Fast, jag vaknade faktiskt en gång innan av att mamma kom in och grymtade något om korv. Vad hon sa är fortfarande oklart eftersom jag ännu inte vågat fråga henne om det.
När jag väl vaknade kände jag ett otroligt sug efter kaffe men eftersom min kropp inte ville ta mig upp ur sängen uteblev det. Istället försökte jag ivrigt men snällt övertala min syster att brygga lite kaffe men misslyckades där också. Jaha. Jag fick tillslut pallra mig upp och göra eget kaffe. Sedan dags för frukost/lunch/kvällsmat. Två polarmackor och en näve med pepparkakor fick jag i mig. Och mitt kaffe, självklart. När jag slukat min otroligt näringsrika frukost/lunch/kvällsmat for jag in i duschen och där stannade jag tills nu. He he. Det gjorde jag faktiskt inte men det hann ni säkert räkna ut innan jag skriver detta. Vid sju var det dags för teater med några töser. Min mycket begåvade vän Louise spelade sin sista föreställning och åh, så duktig hon är. Vad pjäsen hette vet jag faktiskt inte eftersom jag inte orkade ta reda på det.
När jag kom hem käkade jag upp helgens sega ostbågar och kikade på Paradise Hotel. Mer än så har faktiskt inte hänt idag. Men hallå, det är ju trots allt söndag.
Nu är jag sugen på nybakade bullar. Därför får denna bild pryda mitt jävligt ointressanta inlägg.



Jenni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0