nåt för dom som väntar

Om nån timme eller två hämtar Klara och co upp mig och vi åker på Grease. Kanske åker jag in med pappa till stan innan. Vet inte. Är för mätt för att bestämma mig. Jag lagade mat åt min syster och mig förut, och kan inte påstå att jag är någon Tina i köket. Klibbig torr pasta med klumpig tacofärs. Eh. Trodde faktiskt det var köttfärssås i burken. En kryddig sådan. Men det gick ner ändå eftersom jag har aptit som en hemlös. Nu ska jag sminka mig, hihi. Ser ju ut som skabb, hihi. Smink är bra grejer för tjejer, hihi. Ne ärligt. Hejdå.


Skum bild.


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

aptit som en hemlös! haha



fräsch bild btw, keep it up ladies!



//

2009-11-20 @ 16:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0