Manuel, vem är du?


Jag drömde hemskt i natt. Jag vaknade. Det var mörkt där jag vaknade så jag sprang fort ner till andra våning och la mig i en annan säng i rädsla över att få en hårig hand på min axel. på vägen drack jag lite julmust också, bör tilläggas. Drömmen var som såhär..

Svårt att återberätta. Men i alla fall, min vägg i mitt rum är fylld av foton och helt plötlsigt en dag så var alla neddragna från väggen. Jag tror att vi familjen hade varit bortresta och gjorde den förfärliga upptäckten när vi kom hem. Det var läskigt tyckte jag. Någon dag senare hade någon tapetserat min vägg med vita små kaniner i glitter. Jag blev riktigt skraj. Under en utav kaninerna hittade jag en liten lapp med ett presentsnöre om som det stod M på. Jag utbrast i skräck till mamma och pappa, - ahaaaaaa, det är manuel!!!! Jag berättar för min familj om vem manuel är. Egentligen vet jag inte själv det. Men jag berättar att hans initial "M" dyker upp var jag än går. I sanden, på min tallrik, på imman på fönstret osv. Att han är en mäktig man som kan vara var som helst. Hela året har jag haft ryckningar i kroppen och inte kunnat sova själv på grund av manuel. Jag minns hur jag grät och berättade alla saker manuel gjort emot mig för mamma och pappa. Mamma och pappa skrattade mig rakt upp i ansiktet. Sen vaknade jag med bilden i huvudet av en hemsk man. Oklar bild.

Men jag undrar verkligen vem Manuel är, hur dyker ett sånt namn upp bara sådär i drömmen "ahaaaaaa, det är manuel!!!!". Och hur sjutton får jag ihop allt så himla bra men samtidigt så himla ologiskt i drömmen?! Jag kommer kissa på mig av rädsla varje gång jag ser ett M numera. Kommer jag kunna käka mcdonalds?

Jag googlade Manuel.. och det här är vad som gav mest sökreultat. Är det du som är Manuel? Jag sover hos mamma i natt. punkt.




Kommentarer
Postat av: felix

mm, gosig!

2009-11-18 @ 13:22:26
URL: http://caballeros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0