TJERNA, du är kung

AIK vann, jag är insatt nu. Tjerna är kung. Japp, det är söndagkväll också. Det är ensam mamma söker. Tvkvällar slår nog det mesta, ändå.
Min gårdagkväll var rätt bra faktiskt, jag överdrev lite granna tidigare kanske. Släkt och alla helgona kan vara riktigt mysigt faktiskt. Jag gillar kyrkogårdsljusen och all god mat vi lagar ihop, släkten och ja!
... En annan skoj sak är att Jenni som var halvvägs till stockholm, rättare sagt örebro, fick vända om på grund av att de glömt lägenhetsnyckeln. Det blir sen ankomst för dig till stockholm inatt jennipennismartisstudsboll.

Första bilden föreställer alla ljusen på minneslunden, andra bilden är en gammal bild på lite släkt och tredje bilden är min kusins fina rum!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0