like me like you like everybody

Min rumpa har somnat men det brukar den göra när jag är i skolan, vi hade visst igen lektion imorse eller så hade vi det jag vet inte. Sitter i biblioteket på skolan, jag gillar att sitta i biblioteket men bara för att jag gör det behöver ni inte tro att jag är en bokmal.
Idag har jag inga planer, mamma sa att jag behövde julstäda så det kanske jag ska göra men det gör jag bara för hennes skull. Sen ikväll ska Hedda komma förbi för att hjälpa mig med psykologi uppsatsen som ska vara inlämnad imorgon, har jag börjat? Svar nej. Jag behöver ta tag i allt, men jag har så mycket i skolan nu fram till jul så jag vet inte vart jag ska börja

När man sitter i biblioteket kan man se udda människor.
Framför mig sitter en kille och små tittar på mig det känns obehagligt men jag smygtittar tillbaka, han har skeva tänder, lila tröja, keps, uttöjt öra och han ser hög ut jag undrar om han är hög, läskig är han i alla fall.

Fanny den stekiga steken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0