Kall frusen och kall

Fel av mig. Det blev ingen fet update igår. Det blev sent kvällshäng med två saknade som numera bor i karlstad + emma, därav blev det inga bilder på fiskpinnar. MEN tänkte jag, det är väl inte försent. Jag ger er uppdateringen nu.
Mariestad igår gick ganska fort, det var mest en tågresa dit och en hem lika fort. Vi filmade några söta flickor som sjöng om fred på jorden i tio minuter, ungefär.
För stunden sitter jag i skolan, själv, sysslolös och frusen. Jag saknar Jenni här, men imorgon har hon lovat att komma hem så jag litar på det. Klockan är bara tidig morgon och jag behöver mer frukost i magen, det är nästan pinsamt att berätta vad jag åt till frukost förut.. men jag berättar alla fall då. Jag åt en smörgås med jordnötssmör och till det ett glas julmust. Hihi mm.

Jag ska fatta mig kortelikortare, här är lite av gårdagen

Klaris


Kommentarer
Postat av: FLOOSAN livet som MAMMA

KARLSTAD ÄR EN FIN STAD DE =)

2009-11-04 @ 11:06:36
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0