it pays to belong

Bluööh. Mitt rum ser ut som en sunkig ungkarlslya. Mår faktiskt dåligt av det men är alltför lat att göra någonting åt det. Så mitt rum förblir en stinkande underkläds lya. Eller där förvrängde jag det lite. Det ligger inga stinkande underkläder på mitt golv men annan skit är utspritt över hela rummet. Kommer knappt in, eller ut.

Idag redigerade 2/3 av mariestadsgänget film. Det gick hyffsat. Synd att jag är så oengagerad. Men det lär nog bli något utav det.


Håll i er. Nu ska jag faktiskt plugga. Läsa en bok. Zzzznark. Som tur är har jag köpt mig en fet snaskepåse som jag kan göda mig med under detta lidande. Så, över till boken.

Vi slappar ganska mycket i skolan.

Och dricker kaffe.

Idag tjänade jag en Linné genom att bara va mig själv.

Mamma, får jag vara med i Paradise Hotel om jag plutar riktigt mycket med läpparna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0