I SEE YOU, YOU SEE ME




Igår köpte jag ett par kängor i skövde, såhär ser dom ut lite fashionstylishyeah

Morsning korsning,
idag vet jag en som inte är uppe med tuppen. Det är ju söndag morgon och jag har fått tillåtelse av mamma att behålla pyjamasen på hela dagen. YES! Jag hade tänkt visa er en film om min lördagkväll men insåg att det bara skulle bli jag.. när jag äter.. ett äpple. Ungefär. Såatte, jag la ner den idén. Jenni hade nog minst sagt en skoj lördagkväll på strand. Fanny hade nog också en riktigt lyckad kväll i göteborg, men vad vet jag? Jag har inte bytt så många ord med de två ännu. Jenni är ju torr i halsen och behöver cola. Bäst att inte lägga sig i än känner jag, jag avvaktar någon timma. Idag har jag no planes faktiskt, jag håller dagen öppen för idéer. Det kanske finns någon som vill komma hit och joina mitt pyjamaspartaj! Juste, jag ska inte missa AIK matchen heller, den är ju viktig. 


 


Kommentarer
Postat av: J

MAGIC NUMBERS!

2009-11-01 @ 13:48:57
URL: http://dailyroutine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0