i min egna lilla värld

Något jag är bra på är att fundera, jag funderar på allt som inte har med skolan att göra och detta gör så att jag ofta går runt i min egna lilla värld.
Men ibland får hjärnan för sig att fundera på något tråkigt, något känslosamt något gör mig ledsen detta sker speciellt på hösten, kanske är det mörkret som påverkar mina tankar. Hösten är inte längre vacker istället är den kall och mörk, Sverige har dött.
Men för att fly ifrån detta gråa och kalla mellan Sverige ska jag i helgen ta mig till något lite ljusare, jag menar snön för i helgen ska jag och Hedda tillsammans med bror, Jonas och David ta oss upp till sälen. Jag ska ta mina första svängar för den här säsongen och på lördag kväll kommer det dessutom vara en förhoppningsvis bra party kväll!

Nu hem till mamma och sen blir det massa plugg.


Kommentarer
Postat av: Hedda

Hösten suger! Sverige dock nog förra året..

helgen dock. den blir inte lite go den!

2009-11-24 @ 18:28:52
URL: http://theyouth.blogg.se/
Postat av: KörvaGöran (Patrik)

Ska ni till HC ?! För då kommer vi troligtvis att ses !!

2009-11-25 @ 07:56:47
URL: http://korvagoran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0