hela livet var ett disco

Jag är sämst av oss tre att blogga, jag vet. Får höra det ganska ofta av mina två bloggmates. Men det blir lätt så när man är en prisad soffpotatis och tycker det är ett tungt jobb att sätta i usbkabeln i datorn.
Fast nu ska jag dra mig i nackhåret och ändra mina bloggvanor. En heläkta fitnessbloggbrud ska jag bli och uppdatera minst två gånger om dagen. Eller kanske fler. Blir det inte så ber jag er bloggläsare att stå utanför mitt fönster varje dag klockan fem och kasta ruttna tomater på mitt fönster. Skrik gärna några grova ord också så jag får mig en läxa.
Iallafall.
Här kommer några efterlängtade (eller inte efterlängtade) bilder från i fredags. Hujeda mig.















Jenni


Kommentarer
Postat av: Anonym

crazy friday ?

2009-11-11 @ 11:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0