hej


En helt underbar och fantastisk människa kom och hälsade på mig idag. Bakislördagar blir inte mycket bättre än såhär. Jag är glad att jag har vissa människor som får en att känna sig betydelsefull och som får en på bättre tankar såhär års.



Bilder från i fredags kommer upp imorgon. Just nu är jag inte på humör alls att lägga upp några överhuvudtaget. Vet inte om det har med den mörka årstiden att göra eller brist på självdisciplin men jag känner mig så himla värdelös. Deppig. Vill åka någonstans, slippa alla bekymmer och bara kunna göra saker som jag själv vill. Nu står jag istället här, fast med tusen saker att göra och tusen tankar som bara förvirrar en och som får en att göra saker man egentligen inte vill. 
Åh. Hej höstdepression. Stön.

Nu ska jag krypa ner under täcket, lyssna på Anna Ternheim och typ, sura.


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid <3

2009-11-25 @ 19:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0