godmorgon

Hej mina små kottar. Idag när jag gick upp och kollade mig i spegeln fick jag mig en förskräckt syn. Jag såg ut som Ann-Britt 96 år, bor på Solhaga ålderdomshem och samlar på fina antika bokmärken innan första världskriget. Gaah. Inte fashion. Så här ser man ut när man har brist på sömn och i dåligt morgonljus. Om vi ska fortsätta på Ann-Britt spåret kan jag berätta att mina ögon värker och att min nacke värker lite smått. Jag kanske har förvandlats till en gammal kärring trots allt.

Senare idag åker Ann-Britt och Klara Senior till Skövde och skakar rumpa med alla studenter. Man lever bara en gång som en vis man en gång sa (eller jag).

Jenni


Kommentarer
Postat av: vanessa

haha thank you! haha min din bild är iaf mycket snyggare;)

2009-11-16 @ 14:58:06
URL: http://vbrowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0