ekorre

Idag blev jag bjuden på fet frukost av min granne som jag helst inte tackar nej till. Ett helt bord fyllt med smarrigheter. Okej.
Sedan dags för äventyr.
Med en mage fylld med ostmacka och müsli begav oss "Mariestadsbrudarna" (hahaha, klyftigt namn jenni) till, kan ni gissa? Mariestad. Vi filmade kanske en kvarts material och sen åkte vi hem igen. Värt. Men vi gillar ju att åka tåg.
Efter det förgyllde den smarta, snygga, sexiga Vanessa som är singel min kväll. Jag skrattade så jag kissade på mig. Bara bokstavligt talat. För jag är arton år och pinkar inte i brallorna. Och nu så ligger jag här. Om knappt en halvtimma fyller min bästis Klara myndig. Det ska vi bannemig fira på fredag.
Tills vidare mina ankor. Simma lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0