du vi allt och alla

Onsdagen börjar lida mot sitt slut och det var en bra onsdag ändå, jag började med att försova mig till skolan så jag kom dit vid tio i nio och var med en halvtimma på lektionen, efter den långa och kämpiga halvtimman fick jag skjuts av Elin hem så man kan säga att det enda jag har gjort idag är att plugga och äta.

Just nu sitter jag och funderar, funderar på framtiden det är ju sådant man får börja tänka på nu när sista året i gymnasiet börjar att närma sig sitt slut. Man ställer sig själv frågan, vad kommer hända efter studenten?
Många kan känna av en viss stress över detta, men långt inom mig själv känner jag att det kommer lösa sig för mig. Jag har planer och jag har mål, mina planer är att åka till grannlandet norge och jag vet att det är väl ganska mångas planer efter studenten och som mål är att komma iväg till österrike för att säsonga. Jag längtar så efter att få komma ut i vuxenlivet och att vara arbetslös är något jag ser fram emot(tänk umgås med mamma hela dagarna, sitta i sitt rum, ta det lungt, äta lite, chilla lite för en tjockis som mig så låter detta helt underbart) 
 
Nu ska jag sova
over and out FANNYBANNYPÄRONPUNG


Kommentarer
Postat av: J

JAG SKA TILL ÖSTERRIKE!!!!

2009-11-04 @ 22:41:22
URL: http://dailyroutine.blogg.se/
Postat av: Viktor

Du vet inte vilket helvete det är ska jag säga dig!

2009-11-04 @ 23:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0