dansa!dansa!dansa!

Vad gör jag. Nu är helgen redan över fort gick det men jag ska väl kanske ta och berätta den för er, jag menar ni måste vara så himla nyfiken på vad jag har gjort, lol.
I fredags hängde jag med Klara, Jenni och Emma vi dansa och spela biljard, himla trevligt på festen där vi var fanns det killar också.
Jag och Klara åt pannkakor till frukost och kolla på ebba och didrik, nostalgi.
Igår gick jag ut och dansade igen och denna gången i skövde, club milk var det. Det var bra tryck men jag har gjort något med min fot, den gör jätteont bara så att ni vet. Ikväll ska jag följa med och fota min bror och hans vänner när dom åker, bräda skidor tuffa grejer helt enkelt. Kan inte missa ensam mamma söker ikväll, så spännande schitty shit!


FANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0