i fell in love again


Hösten är deppig. Men bra vänner, bra musik och sockerkaka gör den faktiskt ganska så bra trots allt.
Idag har jag gått en lång promenad, lyssnat på höstmusik, hittat min mobil i Josses bil och ätit sockerkaka. Tycker det låter hyffsat bra en grå sista november dag. Jag och Klara bokade även biobiljetter till tredje och sista filmen i Milleniumtrilogin; Luftslottet som sprängdes. Fan vad allmänbilad jag lät nu på något sätt, "Milleniumtrilogin". Det har vi att se fram emot imorgon. Och att jag får öppna första luckan i min chokladkalender. Som jag väntat på den där torra gamla Lidl-smakande chokladbiten som ligger ihoptryckt och bara skriker ät upp mig.





just a boy - angus & julia stone
chicago - sufjan stevens
rabbit heart (raise it up) - florence and the machine
lisztomania - phoenix
hot lips - pacific!
this must be it - röyksopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0