cute face!




Nu är jag hemma igen, har vart i skolan en snabbis eller det blev allt några timmar eftersom jag, jenni och klara har suttit i biblan, Jenni läste kp Klara läste plaza och jag foto tidnigar. Vi prata också om att vi vill iväg över nyår, så om någon snällhjärtad person som har något förslag och vill dela med det till oss kan ju nämna här!
Men nog om det, såhär ser jag ut idag inget att visa upp egentligen. Hitta ett par skor i källaren ett par fina blåa lacoste, använda typ 3 gånger.

nu ska jag steka halloumi ost, kanske kommer upp en bild på det senare har nämligen hört att Patrik Dahl älskar matbilder på bloggar allt för dig mannen!

FANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0