blablaonsdag.

Onsdags kväll jag sitter ensam i köket och har precis kollat på bonde söker fru. Mamma har alltid sagt att man ska gifta sig med en bonde men gubben med den oranga mustagen har skrämt livet ur mig och jag ska aldrig gifta mig med en bonde.
Nu efter att ha ätit upp alla chokladbollar, sitter jag och tänker på ifall man ska ta och skaffa sig ett gymkort. Men jag känner ju mig själv och jag vet att det inte kommer att användas, så kanske ska man börja tänka på vad man stoppar i sig istället. Det kanske inte var så jättesmart att äta upp alla dom där chokladbollarna.. imorgon efter skolan och efter att vi har bakat tårta till Klara ska jag tvinga jenni att gå ut och gå med mig.

Det är inte min framtida man, men tror att Jenni kommer falla för något liknande i framtiden!


FANNY

Kommentarer
Postat av: J

DET DÄR ÄR JU MIN FRAMTIDA MAN!

2009-11-11 @ 22:40:38
URL: http://dailyroutine.blogg.se/
Postat av: Christoffer Apell

va fan påminner inte han lite kom david kihlen? :P

2009-11-14 @ 03:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0