yksi


Förlåt för dålig uppdatering från min sida. Eller ja, har inte bloggat på två dagar. Det är väl inte så farligt trots allt. Klara har ju en del att ta igen efter hon kommit hem från Idre. Hö hö, hennes fingrar kommer blöda när jag tvingar henne blogga. Min lille fis ringde mig faktiskt förut. Hon hade hittat snyggaste killgänget på afterskin och skulle köra hårt sa hon. Jag tänkte också köra hårt då och ragga upp någon 40plusare med hund i spåret men det gick mindre bra. Kom hem med en snorig näsa och iskalla händer istället. Alltid något.
Härom dagen satt jag och Vanessa faktiskt och diskuterade bissara raggningsrepliker. Vi kom fram till att det hade varit mycket lättare om killar hade varit katter då hade det bara varit att klia dom lite i nacken, ta fram en bit tonfisk och sen spinner dom nöjt i sänghalmen. Mjau. HA HA HA HA HA HA.

Eh..

Idag var jag på stan en truddelutt och köpte mig ett par shorts, en sweater (eller vad det nu heter) och en ansiktsmask. Det sistnämnda ska jag använda nu. Jag ska ta hand om min ömma hy och få såndär glammig hy som en Victoria Secret modell. Önska mig lycka till, för chansen att jag får sådan hy är lika stor som att Johnny Depp ringer och friar till mig. Noll. Men, ingenting är omöjligt.

Ett stycke nyårsklänning och lite prickar. Nu ska jag unna mig ett glas vin. Kan ni tänka er, jag smygbörjar lite dagen innan.


Kommentarer
Postat av: georgia

snögggg!

2010-01-01 @ 14:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0