svar på frågorna

Jag skämms, hade glömt bort att vi hade frågestund för några veckor fan fanny,klara och jenni

1.hur många bilder har ni på datorn som ni tagit själva på varandra? 
Fanny: Miljoner har inte räknat dom faktiskt så det såå!!
Klara: Många. Vi fastnar så bra på kort att det är svårt att hitta annat att ta kort på.
Jenni: Tar mest kort på min katt. 
2.vart bor ni egentligen? haha!
och äter ni så mycket prinsesstårta som jennie tjatar om konstant?
Allihopa: Vi bor i Lidköping, jag tror att Jenni menar att vi ser ut som prinsesstårtor hihi mm
3. vad gör ni på fritiden, utöver skolan o.s.v?
Fanny: Jag sitter i sängen, äter chips och gör ingenting, juste petar mig i näsan lite då och då.
Klara: Jag tycker om att knäcka mina fingrar och leka med kompisar.
Jenni: Ta kort på min katt.
4. favoriträtt?
Fannys: fiskpinnar och potatismos med lingon till
Klara: crépes
Jenni: Katt. Ne, jag tycker om bearnaissås med pommes frites. 
5. bästa klädaffären?
Fanny: Jag tycker att HM är den bästa affären.
Klara: Jag tror jag instämmer med fanny, HM är alltid bäst.
Jenni: Ehm. Weekday eller Monki brukar jag hitta guldkorn. Annars är HM alltid bra. Eller Ellos postorder.
6. Vad är det pinsammaste ni gjort, och då menar jag verkligen pinsamt, alltså inte: jag trillade i skolan när 2 fula killar såg det och dom pekade på mig... HA HA
Fanny: Jag peta mig i näsan när jag hade på camen, det var gött.

Jenni: Jag trillade i skolan när två snygga killar såg det och dom pekade på mig. Ha ha. 
7. vad röstade ni på i förra kommunalvalet?
Fanny: Jag rösta inte, fyllde 18 i sommras..
Klara: Det gjorde inte jag heller.
Jenni: Jag är kommunvalet.
8. hur många besökare har ni egentligen? sköna brudar
Allihopa: fråga mig om hur mycket jag fiser istället, frågan är för känslig i nuläget.
9. var brukar ni träna?
Fanny: Mamma du vet att jag aldrig brukar träna
Klara: Jag har ett kort på friskis och svettis men det ligger och vilar lite granna nu.
Jenni: Har också ett kort på friskis men som tyvärr legat alltför länge oandvänt.
10. åker ni skidor allihopa? hur länge har ni gjort det? är dom som åker grymma?
Fanny: Jag åker snowboard, men mina skills på skidor kommer att synas lite längre in på säsongen. 
Klara: Jag åker skidor men jag är inte grym 
Jenni: Nej, åker stjärtlapp istället. Det är jag grym på.
11. Hur mycket kycklingröra är det rimligt att ha i en baguette för, låt oss säga, 35 kr?
Allihopa: Tre slevar.

12.jag har en fråga till jenni rakar du dig under armarna?
Jenni: Ja tyvärr, gör jag dig besviken nu?
13. kan inte ni lägga upp lite mer outfit bilder?:)Jättebra blogg tjejer! 
Fanny: klart vi kan!
Klara: Ja det gör vi
Jenni: Tack så mycket! Kan vi försöka ordna.

14. berätta lite emr om er själva!!

Fanny: Jag är född samma dag som Jenni. Jag tycker om att sjunga och jag sjunger i duschen, sjunger när jag är ensam hemma, sjunger när jag åker skidor, sjunga. mer information om mig kommer. 
Klara: Jag gjorde en kontaktannons en gång för att presentera mig själv här i bloggen.. jag väntar fortfarande på Jennis och Fannys.
Jenni: Tjej på 18 somrar som gillar min katt. Mer info inom kort.

Kommentarer
Postat av: sanna

haha roligt!

2009-12-29 @ 18:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0