sundat

Varför ska man gå till skolan när det enda man skall göra där är att äta kakor, idag är jag inte ens på kakhumör så jag bestämde mig för att ta en sovmorgon och sedan sätta mig och skriva klart min sista uppsats för denna terminen!
Tänk er att detta var min sista höst termin på väldigt väldigt länge, inom mig sprids en enorm glädje och jag har just nu ett stort leende på läpparna! Det känns så jäkla bra, nu är det bara en termin kvar och som tur är har jag ett otroligt lyxigt schema men det har inte Klara och Jenni.

Idag är det i alla fall torsdag men det är inte vilken torsdag som hällst utan det ät nämligen Heddas födelsedag!

dit ska jag sen och äta tårta, hoppas maja klarar körkortet idag håller alla tummar! 


FANNNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0