study hour


Så sitter jag i skolan. Ensam. Och pluggar. Har nog inte hänt på säkert tre år att jag verkligen sitter och pluggar (eller ja, just nu tar jag en paus och bloggar lite, snällt va?). Jag skriver en artikel på engelska som ska handla om bloggar. Funderar på att skriva in våran blogg men sen så insåg jag att då kommer förmodligen våran engelskalärare läsa våra inlägg. Det vore kanske inte så bra för mina framtida betyg. Men Marie, om du läser detta, jag tycker du är gullig och jätte bra. Det osar mvg.
Som skrivet tidigare ska jag och Klara på bio lite senare. Har bestämt att jag ska sitta kvar i skolan tills dess och råstuda. Hur Klara gör vet jag icke. Hon är just nu och äter och jag pluggar. Pluggar. PLUGGAR.


P.L.U.G.G.A.R


Helt sjukt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0