stand by my side

Det är alltid lika tråkigt att lyssna på rektorns långa och meningslösa tal, talet är kanske inte så meningslöst som jag tror men när man väl sitter och väntar på att få gå ut och lämna skolans stress så spelar det ingen roll. Nu är jag iallafall ute från skolan och sitter hemma i min soffa igen efter att vandrat runt på stan tillsammans med Jenni. Som ni kanske såg började min dag ganska jobbigt, mitt bord gick sönder och ut flög alla böcker och papper ut på golvet, oflyt kallas det. Men nu har dagen ändrats, nämligen så att när jag gick på stan hittade jag en 100 lapp precis framför mina fötter! Jag frågade Jenni om man skulle lämna in den till polisen, men hon sa att man behöll 100 lappar som man hittar på marken, så istället för att gå 100 kr fattigare från stan kom jag hem 100 kr rikare.
Ikväll ska jag och Jensan(Jenni) festa och fira jullovet, tråkigt att Klara inte är hemma och firar det med oss!
Hon är och strosar runt på Stockholms fina gator och ser kändisar, Erik Hassle tex.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0