songbird


Då sitter vi här i skolan. Klara och jag. Vi har bestämt oss för en riktigt pluggdag. Jag åkte in till skolan tre timmar innan jag började bara för att studera. En sådan kämpe jag är. Ge mig en eloge snälla folk, för att jag är en sådan helyllepluggis. Känns som det är det enda jag gör nu för tiden. Självklart blir det aldrig nåt när jag bestämmer mig för att ha en pluggdag men det är ju tanken som räknas, eller hur?

Men det börjar arta sig lite. Vill helst av allt bli klar med allt innan jul. Men har insett att det inte kommer bli så men jag vill åtminstone ha lite understökat så jag slipper sitta med pluggångest under självaste julafton.

Nu ska jag fortsätta med lite fotouppgifter. Haaaajrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0