snow can die

Inatt har det snöat ute men inte mycket som tur är, snö kan det vara i norrland men inte här tycker jag. Jag har två väldigt speciella nackdelar med att ha snö här är att man inte kan använda sin skinnjacka och mina convers som har stora hål.
ps. märkte att jag och Klara inte tycker likadant om snön
Men whatz up for today, jag ska snart till skolan hade jag tänkt mig..YES sen ska jag hem och vänta på att MR X ska komma, så för min del blir det inget mer bloggande idag tror jag men man vet ju aldrig, det är kul att blogga men det är roligt att få kommentarer också. Kanske är det dags för en liten frågestund, jag vet inte. Frågan är ju ifall vi skulle ha en frågestund om någon skulle våga kommentera, för det är ju inte kul att ha en frågestund utan några kommentarer. Så vi skiter i det idag.




fanny

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo men frågestund kan ju vara kul

2009-12-15 @ 14:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0