smurfremix


Är så otroligt seg i hela kroppen. Magen skriker efter en flötigt rinnande pizza men mamma vill tvinga i oss lax istället. Visserligen är lax gott, men just nu behöver jag en pizza.
Igår. Ja, igår var kul. En sliskig stockholmare ville tydligen supa mig under bordet och så undrade han vad min mamma hette. Är det så man raggar i Stockholm? Man drar åt sig en tjej, bjuder henne drinkar och frågar vad hennes mamma heter? Ifall han redan vart hos henne kanske, vad vet jag.
Nej, men det var väldans trevligt på Strand. Finns massor av roliga berättelser att skriva om men fingrarna orkar inte med. Inte förän jag fått pizza iallafall.
Hörs later aligator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0