skottsäker


Chaa chaa, jenni här, daah.
Har inte så mycket att skriva om och inga bilder heller direkt. Sånt är tråkigt. När hjärnan liksom strejkar och är lika uttorkad som öknen (eller Vinninga).
Min dag har mest bestått av att utforska Lidköpings enorma shoppingutbud, fikat med en god vän och gått två varv i spåret. Och ätit chicken nuggets med hårt ris.

Imorgon, ja då ska jag bannemig ut och springa innan frukost. Gör jag inte det förtjänar jag att någon slår mig med en bandyklubba i huvudet. Jag ska nämligen komma i min hmklänning. Jag ska. Jag ska. Nån dag.



Och klara. Inte schysst att publicera närbild på skolfotot. Det räcker att se mig från långt håll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0