pepparkaka


Det finns dagar då man känner sig förjävlig. Håret flötigt som bacon, man upptäcker finnar i öronen och man har glömt kletat på sig deo innan man stack till skolan. En sådan dag har jag haft. Det är såna dagar man tackar gud för photoshop.

Jag ska fortsätta min hemska dag med att plugga. Läsa min förbaskade Oscar Wilde engelska bok. För finns det något värre än flötigt hår så är det den boken.



Skratta åt bilden och citatet. Gör det. För jag pinkar på mig när jag ser den. Bara att inse att det aldrig kommer bli någon Kate Moss av mig men en austronat kanske det blir. Eller så tar jag emot Nobelpriset någon dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skojar du?! det är en riktigt snygg bild jenni!

2009-12-07 @ 21:18:33
Postat av: vanessa

Jag ska börja med bloggen igen!! FAn vilken snygg bild..modellen själv!

2009-12-08 @ 12:08:52
URL: http://vbrowns.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är het!

2009-12-09 @ 18:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0