party is party

Igår sent på julaftonskvällen satt några fina pojkar och planerade nyår och de planerade att vi skulle komma. Så nyår kommer inte firas i något varmt land, istället kommer den firas i Borås(skoja ulricehamn). I en villa med sjöutsikt, dj, lekar och trevligt sällskap.

Ute yrar snöflingorna och sakta men säkert faller de ner mot marken för att pryda den med ett vitt täcke. Snart ska jag bege mig ut i snön för att traska iväg till Hedda. Vi ska tona mitt hår och göra iordning oss inför kvällen, hoppas det blir en bra kväll. Ge mig party sug, för just nu finns den inte i min närhet.



Kommentarer
Postat av: Hedda

haha fanny, det är i Ulricehamn;)

2009-12-25 @ 14:43:31
URL: http://heddot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0