nyårshysteri

Godmorgon på er! Nu under jullovet har jag lyckats med att ställa om dygnet, idag sov jag till halv ett och det har jag gjort i några dagar nu, hur ska det bli när skolan börjar igen..

Idag är det onsdag dvs den nästsista dagen på år 2009.
Jag förstår mig inte på nyårshysterin, man ska fixa både dittan och dattan. Kolla på fulkissie tex hon förstorar läpparna, fixar naglarna, spraytanar sig hon gör inprincip allt för att göra sig snyggare till nyår, blir hon snyggare? Det tycker inte jag i alla fall. Frågan är hur orkar man, varför ska man vara så himla fin på nyår? Jag får ont i huvudet såfort jag tänker på nyår. Men i år ska jag fira den med massa fina pojkar och tjejer och tar hela nyår spontant, jag vet inte ens vad jag ska ha på mig än!

här ligger min lilla(tjocka) goding och sover
p.s Jävlar vad fet han ser ut! d.s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0