nollåtta


Hahahahaha. Vad vill stockholmarn? Nu bombar han mig med sms. Varför gav jag honom mitt nummer? Gav jag det ens? För att bli av med honom så fort som möjligt förmodar jag. "Eh kisen, ta mitt nummer istället så slipper vi stå här och prata om min mamma och andra helt onödiga saker. Jag finner nämligen dig väldigt ointressant och äcklig så det är bättre vi tar det lur mot lur så vill säga, hä hä" (i'm not gonna answer you, biatch).

Hoppas den här stackars killen inte läser detta. Att en liten fjollig och trött tjej sitter och gör narr av honom när allt han vill ha är en liten oskyldig smskonversation. Ja ja. Han var vidrig och då får man skylla sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0