lights and music its on my mind

Att plugga naturkunskap en mörk tisdagskväll är något jag just nu hatar. Jag hatar att läsa om blodet, naturkunskap är bara ointressant. Istället för att plugga inför det värdelösa provet vi har imorgon vill jag mysa med någon jag gillar, kanske blir det så också. Idag var det kolsvart ute redan klockan fyra, det är också något som är värdelöst. Men istället för att trycka ner psyket genom att tänka på dåliga och negativa saker tänker jag istället se på det roliga i livet, även fast vintermörkret påverkar mina känslor och tankar.
Snart är det Julafton och nyår, vissa tycker att julen är mysig och det är den självklart men jag måste erkänna och hålla med Lennart(min lärare som hatar julen) att julen är jobbig och enormt tråkig. Nu vet jag ju att både min mamma och pappa läser detta men ni behöver inte bli oroliga över att jag kommer skippa julen i år!
Nyår nyår nyår den kvällen alla oroar sig för, vad ska man göra, kommer jag hålla mina töntiga nyårslöften? Om jag och Jenni inte hittar en billig utomlandsresa kommer jag spendera min nyår på mitt rum punkt slut. Oj nu när jag tänker efter så tänker jag fortfarande negativt både om julen och nyår.

Nu fick jag reda på att gosen kommer hit om en stund, wiie det går nog ingevidare på provet imorgon men det gör inget.



Fanny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0