lev som en gris dö som en hund


Halloj. Det blev aldrig utgång i Göteborg för min del igår. Kände mig inte helt kry och bestämde mig för att avstå eftersom jag alltid råkar ut för förkylningar och diverse andra hemskigheter dagen efter jag festat. Men en tripp till Göteborg blev det iallafall. Shoppade lite nödvändiga och inte nödvändiga saker saker för vintern. Väl hemma i Lidköping mötte jag upp Jossä och tog en kvällsfika. Sedan hem till mammut och vi såg på Robinsson och någon film som hette 28 dagar. Jag tyckte mamma skulle satsa på Viggo Mortensson. Han är ju medelåldersman, sexig och dansk. Oddsen att dom skulle träffas någon gång i livet är ju en annan femma.

Idag har jag bara legat i sängen hela dagen. Jag skämtar inte. Har inte rört en fena på hela dagen. Bara legat i sängen och käkat lussebullar. Och jag tänker ligga kvar här tills Paradise Hotel börjar. Håller nog på att bli sjuk trots allt.



Håller Jenni på att få svininfluensan? Kommer hon förvandlas till en gris och få knorr och ett fett snörvlande tryne? Eller är det kanske bara en vanlig svenssonförkylning som börjat gro i hennes kropp?
Fortsättning följer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0