kvällstjatter

klockan närmar sig läggdags för min del om jag ska orka med skola, julkalendrar och andra tunga grejor. Jag vill bara hylla kvällens aktivitet. Som Jenni tidigare nämnt var vi på "luftslottet som sprängdes". Jag älskar den lika mycket som de två andra. Lisbeth Salander är min idol. Se den! Jag vill också påpeka att ni är kassa på att kommentera, kommentarer är ju skoj. Ge oss bara, då blir det skitkul. På fredag åker jag till stockholm och myser lite granna, jag går nog miste om en kul helg med mina bloggmates i götlaborg men det är smällar man får ta. Jag ska andas in jul på skansen, stros längs djurgården och tunnelbanedoft! Mums, jag har saknat stockholm.

Nu ska jag färdigställa min uppsats i eng c (not gonna happen) för nu somnar jag nästan. Godnatt alla söta rara som kommenterar i den här bloggen, jag gillar er. puss

trött-cam-tjej ♥








Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar också Stockhooolm ! : )

2009-12-02 @ 00:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0