karmen


Vad gjorde jag i mitt förra liv egentligen för att förtjäna all den otur jag har? Var jag Hitler kanske? För jag måste ha varit en förjävla elak och bitter person för att få all den otur som bara kastas på mig.
Idag kraschade mitt usb minne med alla mina foto b uppgifter som egentligen skulle vart inne idag. Jag har inga kopior på bilderna förutom typ tre. Och för bara två månader sen kraschade min hårddisk på datorn så alla bilder och dokument gick förlorade där med. Så jag fick starta om på noll. Men jag lyckades ändå fota alla jävla bilder tillslut. Men. Så kom Armageddon. Måndagen den 21 december 2009. Mitt lilla silvriga handelsbanks usb minne som jag vårdat så väl pajjar totalt. Det går inte installera på varken min eller systers datorn. Och efter en halvtimmes googling vet jag att usb minnet har gått sönder. Enda räddningen är att lämna in det till en svettig datanörd i Bromma. Jaha, tack för den då.

Därför har jag konstaterat att jag måste ha vart Hitler i mitt förra liv. Om man tror på karma. Vilket jag typ inte gör. Men. Efter den här dagen har jag nästan övertygats om att det nog finns någon sanning i det. Karma. Karma. Tarmar.

Fan. Kunde jag inte ha varit moder Teresa.

Jag vill fly till London. Nu. Speak english och dricka mig redlös på öl. Damn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0