julafton


Godmorgon.
Vaknade för knappt en halvtimma sen. Och ska bort om typ tjugo minuter. Men vad gör man. Jag är trött. Kom i säng jätte sent igår och när jag väl lagt mig kunde jag inte sova. Inte för att jag var spänd inför julafton utan för att jag fått i mig för många skumtomtar och apelsiner förmodligen.
Hinner inte skriva så mycket mer är eftersom jag ska bort till farmor alldeles strax och trycka i mig fet julmat och knäcka nötter, men jag kan berätta att jag fick strumpbyxor, nagellack, ett halsband och en tjuga i strumpan. Och skumtomtar.

Men vi hörs kanske senare ikväll eller så blir det imorgon. Nu ska jag ha en fantastisk julafton. Försöka ha det iallafall. God Jul på er allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0