i loved you first


Som Klara tidigare nämnt var jag på Regina Spektor igår. Som sällskap hade jag min lilla Thommy. Det var mysigt att sitta och lyssna på kvinnan som aldrig tar en falsk ton hela kvällen. Dock var vi två så trötta att ögonlocken började hänga ganska tidigt och när vi fick vänta förbaskat länge på både konserten och tåget hem så gick musten ur oss. Vi stendäckade båda två på tåget hem och när vi kom hem och la oss under det varma täcket var det inte mycket som fick oss att hålla oss vakna. Znark, har aldrig varit så skönt att somna igårnatt.

Ganska nyss var jag och lämnade av Thom vid bussen och nu sitter jag här och värmer mig med kaffe och korv á la Vinningastyle. Snart vaknas det kalas här hemma för systern min men först ska jag dammsuga.
Hörs later aligator.


Förband var otroligt begåvade Jenny Owen Young som fick hela publiken att skratta. Vi mest gäspade.



Avslutade med vackra Samson.

Ha ha. Varför va snygg på kort när man kan va ful? - Klara citat.


Kommentarer
Postat av: georgia

då vart det dig jag såg! haha:)

ja Jesus, tog jättelång tid innan regina började spela. fick ryggskott av stolarna också.

men de var fint ändå!

2009-12-13 @ 17:02:49
Postat av: jenni

åh jasså?! vart någonstans satt du?

javisst var det fint allt :)

2009-12-13 @ 18:46:15
Postat av: georgia

ni satt ju typ vid ingången högt upp tror jag. (stalker? hääh...hehe) har bara bra minne ok!haha.

jag satt iallafall snett nedanför er åt vänster, andra raden typ :)



2009-12-14 @ 15:26:04
Postat av: georgia

det börjar kännas som en plikt att jag kommenterar dina inlägg. har liksom gjort det ganska länge.

Varför bryta en god vana liksom

2009-12-14 @ 15:26:43
Postat av: jenni

ja precis, läktare C, rad fyra, plats 33. hihi.

jag gillar kommentarer och goda vanor fast att jag knappt har några bra vanor alls. förresten, vart har din blogg tagit vägen?



(nu bildas det nästan en chat här, hihi)



2009-12-14 @ 16:52:32
Postat av: georgia

ja! nu ser det ut som ni är lika populära som kissie o dessie o pussy o allt vad de heter! God Jul på er liksom.



jag bloggar inte längre typ :) har inte tid o ork haha! Hänger på ansiktsbok mest, ses där kanske!

2009-12-14 @ 19:37:15
Postat av: jenniiii

haha ja god hjul!

Jag har egentligen inte heller tid att blogga men jag får en spark i baken av dom andra två om jag inte uppdaterar så bäst att skriva lite då och då :)

2009-12-15 @ 00:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0