hela världen är så underbar

hallå där!
Gissa vad jag luktar? Köttbullar! Jag har jobbat på julbord idag igen, sista dagen dock. Kanske hinner jag bli sugen på julbord tills julafton. Förmodligen inte. Jag skulle hellre äta någon annan, exotisk mat på julafton. Men jaja, nu ska jag hoppa in i duschen och lukta gott. Ikväll ska jag på julfest och sen studentfest, utan Jenni och Fanny. Det känns lite tråkigt, jag hade räknat med dem vid min sida ikväll. Men Jenni kände att hennes svinvaccinerade arm inte skulle hänga med i dansgolvets puls så hon stannar hemma. Fanny åker på tjugoårskalas i skövde.

På återseende!

Jag förstår om Jenni känner att armen inte skulle hänga med i hennes vanliga discodans ikväll.. min lilla ballerina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0