grått.


Jag är hemma från en lugn helg i stokholm. En lugn helg betyder dock inte att jag är utsövd. Snarare tvärtom. Idag vaknade jag kvart över sex av att Mollan säger "klaraaaa, jag vill baaaaajsa". Också var min sovmorgon förstörd, resterande timmarna av min "sovmorgon" gick åt till lek med barbies och liknande. Men Stockholm har varit mysigt, men grått. Min syster och bror som är i nyc steker i solsken och 17 grader. Fuskit!

När vi var i kungsträdgården i lördags kommer "en jobbig djävul" från ballar av stål fram till oss och jävlas med pappa. Det var ganska skoj, nu vet jag hur dolda kameran fungerar! Det blir ganska kul att se om pappa kommer med i programmet sen.

Nu ska jag pyjamasmysa med glögg och pepparkakor i soffan och om jag orkar senare så ska jag ta en promenad med Illi. I alla fall, godnatt från mig!

Här..... en uppdatering av ett grått stockholm och mina fötter.....









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0