friday for stinkers

Godmorgon, inatt har jag inte sovit så skönt som jag brukar, jag har varit kissnödig nästan hela natten men inte orkat gå upp ur sängen för att kissa då är det jobbigt men jag får helt enkelt skylla mig själv!

Om en timma ska jag iväg till skolan för att lämna in ett arbete som någon i min klass ska få sitta och skratta åt under jullovet, KUL för dig vem det nu är. Räcker det inte med att läraren får sig ett gott skratt?
Men det är snart Jul så jag får väl bjuda på det antar jag, även fast det inte känns bra i magen. Jag skäms över att någon ska behöva läsa den, jag vill inte att någon ska läsa den förutom läraren.
Min lust för att skolka och ta jullov är enorm men jag får helt enkelt tvinga mig till skolan. Nästa vecka kan den ju fet glömma att jag är där måndag, tisdag då ska jag ligga hemma i min säng och sakna en viss person lite.

Ute blir det bara kallare och kallare men som tur är så blåser det inte lika mycket som det gjorde igår, det är skönt. För då kan jag förhoppningsvis ha min skinnjacka!
Jag har fan inget kul att komma med, jag vill komma på något nytt. Så jag tänkte passa på att fråga er läsare, vad vill ni läsa, vad vill ni se mer av? mer videobloggar kanske? släng in en kommentar vettja! eller så skiter ni i det som ni brukar göra, förutom några då dom får en guldstjärna!



Fanny


Kommentarer
Postat av: Anonym

lite mer kläder skulle vara najs. Ni har ju as ball stil alla tre så :)

2009-12-18 @ 13:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0