automatic


Min mamma kan vara ganska underhållande ibland. Eller ganska ofta faktiskt. Speciellt när hon fått i sig för många tekoppar och idol är på tv:n. Hon säger att hon jättegärna vill ha med sig hela Westlife hem. Eller inte alla. Inte han längst till höger; han ser ut som en ledsen cocker spaniel. Då svarade jag henne att det inte spelar någon roll ändå för han är gay. "Ja, det ser jag ju nu. Han har ju tintinfrisyr". Sedan ställer hon sig upp och dansar till When You're Looking Like That. Jag smygfilmade men vet inte riktigt om jag vill lägga upp den på bloggen. Hon vill inte ha så många beundrare (hon vill ju ha Westlife..).
Sedan sitter vi och betygsätter alla vi ser. Mamma tycker det är helt okej för mig att ta hem Idol-Erik men tackar helst nej till Måns Möller. Och Jean Banan är en sjuk jävel.


Ja, min fredagskväll är ganska okej faktiskt. En myskväll med mamma, syster och katten. Men imorgon tänker jag inte sitta hemma och betygsätta kändisar. Nej, då tänker jag med co besöka Göteborg för shopping och sedan skaka våra rooooooompoooor på något diskoschtek. Mycket okej.





Kommentarer
Postat av: Hedda

JENNI! dina bilder är magiska!

2009-12-07 @ 00:47:27
URL: http://theyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0