Mitt år 2009



Jag var i österrike två gånger för att hälsa på bror Felix


I början på våren bodde vi en natt i kläppens parkhusvagn

Jag var ute på äventyr med min underbara klass



Jag har varit i Göteborg ett antal gånger



Jag har varit i Polen med klassen!

Jag hade en annan blogg som hette its dancy


Det var dags för den årliga karnevalen, min klass var tingeling från melodifestivalen! Kvällen slutade med klass fest hemma hos mig där tjejerna körde sanning och konka, vad annars?




Jag missade den Svenska sommaren och gav mig ut på egen hand och åkte till usa för att spendera 9 veckor där

I usa jobbade jag som florist och tog hand om två töser

Köpte ett par röda converse

umgicks med min bästa vän varje dag haha han kan inte se normal ut

elaka vargen

fourth of july



Fin sommar

Jag gick från blondin och blev brunett!



Vi var i Göteborg på secondhands filmpremiär

Åt mormors goda köttbullar och drack kaffe

Dansade på massa olika ställen



vaknat bredvid en fin kille

Var i tandådalen

Fikade


Och nu snart är 2009 slut.

Saker jag ska och vill göra under 2010
  • åka till österrike tre gånger
  • ta studenten
  • ha en jävligt bra svensk sommar med midsommar, båt och färskpotatis+ jobba.
  • åka på festival
  • åka till något varmt land baali
  • säsonga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0