Jul i mitt hus

Jag kan inte fatta det, jag har jullov! Jag klarade av höst terminen utan några större depressioner!
Jag är så nöjd med livet just nu, visst kylan ute stör mig lite men att det troligtvis kommer bli en vit julafton glädjer mig, det var ett tag sen.
Idag ska jag möblera om i mitt rum och julstäda, det är slitsamt och ganska tråkigt men det blir ju bra när allt har kommit i sin ordning. Sen ska jag sitta och komma på en julklapp på P, det enda jag kan komma på är mat på P men jag kan ju inte ge bort mat som julklapp även fast det är väldigt gott.


Nu ska jag sitta och göra ingenting i några timmar, måste ladda upp mig inför den jobbiga städningen. Ha det gott !
Fanny




Kommentarer
Postat av: Hanna

www.highlights.nu om jag ej minns fel, annars finns de på panduro:)

posca pennor heter dom som sagt

2009-12-21 @ 13:11:51
URL: http://livelovesurf.bogg.se
Postat av: Hoop

Pingisboll,

2009-12-21 @ 23:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0