pepparkaksgubbe


Denna torsdagen har varit fylld med julmys. Min lillebror var nämligen med i luciafirandet på sin skola och var utklädd till pepparkaksgubbe. Hur söt som helst. Ett litet solo med två andra brunbrända gubbar fick han med också. Sedan gick vi hem och käkade julskinksmackor och oboy och kikade mammas pojkar. Jag blev så frustrerad när alla pojkar (eller morsgrisar) valde fel tjej. Speciellt Bobby. Vad tänkte du med när du valde den lilla blonda överklassbruttan Julia? Att det skulle hålla va? Att hon skulle bjuda in dig till en glamorös värld på Stureplan? Att ni skulle köpa lyxhus på troppan? Ha ha. Dumhuvud.
Kan berätta att ingen av paren höll. Så överaskad jag blir... Inte.
Fast jag blev lite gladare när bitterfittan Francesca fick lämna Paradise Hotel. Ett störobjekt mindre iallafall.

Här bjuder jag på juliga bilder från idag. Roliga bilder? Nej. Men dom ger iallafall lite julkänsla.


         




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0