didnt i my dear


Idag for jag och min syster till Göteborg med mål om att komma hem med en nyårsklänning och en och annan reatröja. Öh. Skulle inte haft såna melladagsreaförväntningar. Hittade en hel del grejer men det var millånga köer, folk trängdes, det stank svett och alla var så inne i denna reahysterin att jag gav upp ganska snabbt. Min syster kammade hem massor av kap medan jag kom hem med en kofta. Fast, jag hittade faktiskt en klänning med. Fem minuter innan stängning var jag så desperat att jag nästan kunde köpt mig en finsk folkdräkt men så kom min kära syster fram med ett stycke svart i handen.
"Jenni, var det inte en sådan du var ute efter typ?". Ja, men nästan. Den var fin. Så den fick det bli. En svart klänning med lite krimskrams. He he. Lyckas ni charma mig ordentligt men en fin kommentar kan jag visa bild imorgon. Så länge kan ni glo på matbilder från idag. För det var mest det vi gjorde. Åt. McDonalds.





Nu ska jag fråga min syster om jag får spela hennes döroliga mobilspel innan jag somnar.
Uppdatering: Det fick jag inte. Så, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0