closer


Godmorgon vänner! Igår var det julafton. Det firade vi hos farmor och farfar med en släktskara på hälften av vad vi brukar vara, vi brukar vara trettio personer. Det kändes lite granna tomt, inga småbarn att gosa med och ingen... tomte. Men, idag är den såkallade juldagen, jag började den med en långfrukost med endast mor och far, mina bröder lämnade tidigt i morse för deras flickvänner. Jag är glad för fina julklappar. Men va sjutton, ju äldre man blir, ju tråkigare är det. Idag ska jag ut och danselidansa bort julen, sen åker jag till idre. Det blir gött.

Nästa år ska jag fira jul på något annorlunda sätt, en bit bort.
London, vänner, muffins, vin och jordgubbar skulle fungera bra!

Men nu ska jag spela petter och packa väskan till idre!



/klaris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0